+45 5116 5125

eWeCare.dk dashboard

Professionel Gæstekommunikation

- Byd gæsterne velkommen - inden ankomst

- Få værdifuld feedback med automatisk survey

- Mål den oplevede gæsteservice

- Automatisk alert ved dårlig service måling

- Se udviklingen i service performance

- Del gæste "Ros og Ris" med personalet

- Nemt at komme i gang med

Prøv gratis i 30 dage

Feature liste

Velkomst
e-mail

Skab positiv forventning inden ankomst. Giv gæsten mulighed for at tilpasse sit ophold med tilkøb af ekstraydelser og skab mersalg. eWeCare.dk kan linke direkte til hotellets booking website for registrering af tilkøb.

Tak for besøget
e-mail

Sig ”Tak for besøget – håber snart at ses igen”. eWeCare.dk sørger for at gæstens sidste indtryk af hotellet er positivt. Dagen efter afrejse sendes automatisk en takke-email til gæsten, med link til hotellets online spørgeskema.

Online gæsteundersøgelse

Brug service performance måling fra eWeCare.dk som værktøj i kommunikationen med hotellets forskellige afdelinger. Hvordan opleves check-in i receptionen? Er rengøringen iorden? Fungerer personalet godt i morgenbuffeten?

HTML e-mail template

Lav flotte HTML e-mail med eget logo og billeder eller kom hurtig i gang med en standard template. Alle e-mail gøres personlige til gæsten.

Promotion kalender

Skab en promotion kalender med løbende tilbud til hotellets gæster. Tilbuddet inkluderes automatisk i gæste e-mails, i det angivne dato interval.

Alert funktion

Få tilsendt automatisk alert e-mail, når en gæster giver mindre positive svar i gæsteundersøgelsen. Herved kan gæsten hurtig kontaktes og der kan følges op direkte med gæsten.

Integration til Mailchimp

Med eWeCare.dk er det let at samle gæste e-mail adresser til hotellets online marketing aktiviteter og nyhedsbreve. Gem autumatisk e-mail adresser i Mailchimp nyhedsbrevliste, for de gæster som gerne vil modtage information i fremtiden.

Mobil/Tablet/PC

eWeCare.dk er tilgængelig på alle platforme. Statistik og data findes altid tilgængeligt.

GDPR Godkendt

eWeCare.dk overholder alle krav til den nye persondataforordning, GDPR. Persondata opbevares ikke i systemet. Databehandlerkontrakt findes her.

Om eWeCare.dk

Portalen er udviklet af hotel-folk med fokus på at hjælpe hoteller med at levere god gæsteservice og professionel gæstekommunikation. Alle hoteller har som mål, at gæsterne skal være tilfredse med alt hvad de oplever på hotellet. Når det sker, er det dejligt at høre om det og kunne dele gæstetilfredsheden med personalet, som jo er dem der får det til at ske. Når det ikke sker, er det vigtigt at kunne følge hurtigt op med gæsten, samt at kunne dele tilbagemeldingen med personalet, så god service leveres fremadrettet. Den automatiske Alert Funktion, sørger for at dette er muligt.